Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Nowy inwestor...

Napisany przez sevensense
Cześć wszystkim, jestem dość nowy w sprawach giełdowych i od dłuższego czasu obserwuję to miejsce. Chciałbym dowiedzieć się od was, z jakich źródeł informacji korzystacie? Oprócz klasycznych mediów, takich jak NZZ, F&W, zawsze szukam też nowych biuletynów. Jakie biuletyny giełdowe i produktowe czytacie? Ważne jest dla mnie zwłaszcza to, aby nie trzeba było godzinami czytać :-) Dzięki i pozdrowienia

Napisany przez ADMCI4
sevensense pisze: Ważne jest dla mnie zwłaszcza otrzymywanie newsletterów, które nie wymagają godzin czytania :-)
Cześć mój drogi. Chcesz inwestować na podstawie opinii, które zbierasz według zasady w skrócie jest sedno sprawy. Szczególnie w przypadku inwestycji osobistych odradzałbym to podejście. Krótka i zwięzła wypowiedź może wiele powiedzieć, ale interpretacja krótkiego zdania wymaga doświadczenia i przede wszystkim dużo rozsądku, aby nie podążać za stadem baranów. Dlatego lepiej żyj obecnie według zasady: dużo czytaj, dużo słuchaj, przeliczaj, odwiedzaj firmy, zdobywaj wiedzę o produktach (również produkty głównych konkurentów powinieneś poznać), uczestnicz w prezentacjach, czytaj i rozumiej raporty finansowe. Innymi słowy, poświęć sobie czas, dużo czasu. Przecież chodzi o twoje ciężko zarobione pieniądze, ponieważ tylko cierpliwość przynosi owoce.

Napisany przez 2cybercrash
Czytanie i próba uczestniczenia w tym forum to mój tip. Pozdrowienia od Old Cybercrash

Napisany przez Karat
Oto kolejna interesująca strona. www.maendli.blogspot.com Karat

Napisany przez beta