Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Dla jakich grup zawodowych warto mieć ubezpieczenie od niezdolności do pracy?

Napisany przez ADMCI4
Człowieka zastanawia często, które ubezpieczenia są naprawdę konieczne, a które są tylko chciwe dla firm ubezpieczeniowych. W przypadku większości jest to dość oczywiste, ale inne wymagają bliższego przyjrzenia się i zdobycia informacji. Tak właśnie było teraz, na przykład w przypadku zastanowienia się nad ubezpieczeniem od niezdolności do pracy. Jestem wykwalifikowanym stolarzem, ale pracuję od dawna w dziale badawczym dużego przedsiębiorstwa. Oznacza to, że muszę być aktywny zarówno umysłowo, jak i fizycznie, i polegam na całej swojej siły roboczej. Czy dla mnie opłacałoby się ubezpieczenie od niezdolności do pracy? Pozdrowienia, Brugo

Re: Dla jakich grup zawodowych warto mieć ubezpieczenie od niezdolności do pracy?

Napisany przez soundjunk
Cześć Brugo,

czy choroby, takie jak rak i udary, wybierają swoje grupy zawodowe?
Odpowiedź na to pytanie pozwala wnioskować na odpowiedź na twoje pytanie...!

Napisany przez Matthew Pryor
Ubezpieczenia nie mają na celu przyniesienie zysku, ale zabezpieczenie przed nieprzewidywalnymi ryzykami. Dlatego niektóre są sensowne, a inne mniej. Zniszczony wyświetlacz telefonu można zastawić z własnej kieszeni, ale utrata zdolności do pracy to zupełnie inna sprawa. Czy potrzebują Państwo tej czy innej polisy, dowiedzą się Państwo, gdy zgłoszą roszczenie.

Napisany przez der graf
Myślę, że ubezpieczenie od chorób zawodowych ma sens. Niezależnie od tego, czy praca jest fizyczna czy umysłowa.
Jest wiele rzeczy, których można się przedobrzyć, ale dla mnie nie dotyczy to ubezpieczenia od chorób zawodowych.
Pozdrowienia

Czy znasz różnicę między ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków lub niezdolności do pracy a ubezpieczeniem od niepełnosprawności?

Napisany przez Yakfreak