Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Rozliczenie dyspozycji jako praktykant

Napisany przez Zabel
Cześć! Jestem tutaj nowy i nie bez powodu się zarejestrowałem.

Przede wszystkim kilka słów o sobie - mam 19 lat, uczę się w jednej z największych firm (prawie na 100% zostanę zatrudniony, chociaż nic jeszcze na piśmie...) i moje konto bankowe ma ujemny stan -2500€.

Niestety nie jestem w stanie samodzielnie zredukować tego salda. Chciałbym zacząć od nowa, wziąć kredyt i spłacać go około 70€, gdy moje konto będzie na plusie.

Obawiam się jednak, że nie dostanę kredytu. Moi rodzice na pewno nie będą żadnego poręczycielem.

Co byście zrobili na moim miejscu? Nie chcę po prostu wysyłać różnych zgłoszeń kredytowych, nie mam w tym doświadczenia i trochę martwię się o moją ocenę w Biurze Informacji Kredytowej.

Mam konto w Postbanku.

Pozdrawiam

Napisany przez eichi
Na twoim miejscu najpierw zastanowiłbym się, dlaczego tak dużo wydajesz pieniędzy i zacząłbym obniżać wydatki. Następnie zacząłbym wydawać znacznie mniej niż zarabiam, aż do wyczerpania debetu. Dopóki nie zmienisz podstawowo swojego podejścia do wydatków i dochodów, poźniej będziesz miał kolejny kredyt + znowu -2500€ debetu. Niestety, zaczyna się to już od kwoty około ~70€. Albo masz stałą sumę, która zostaje odjęta na początku miesiąca, albo znów nie wychodzi. W takim przypadku wydawaj mniej...

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Tak, lub po prostu dodawać 70 EUR więcej każdego miesiąca, albo samodzielnie obniżać limit debetowy o 70 EUR każdego miesiąca.

Napisany przez 2Escorpio
Myślę również, że najlepiej jest zostawić dodatkowe 70 euro na koncie każdego miesiąca.

Najlepiej jest postawić sobie cel NAJMNIEJ 70 euro, a jeśli możesz pozwolić sobie na trochę więcej, to lepiej więcej.