Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Pełne finansowanie

Napisany przez robmel
Mam pytanie. Znalazłam w Berlinie świetny Dom wielorodzinny za 230 000 euro, który chciałabym zakupić. Pracuję w sektorze publicznym od 20 lat i zarabiam 2000 euro netto. Z domu wielorodzinnego mogę wynająć 2 jednostki i zamieszkać w jednej. Muszę go lepiej opisać. To są dwie bliźniacze połówki i jeden mieszkanie dla lokatora, które ja bym wzięła. Czy istnieje bank, który mógłby mi to sfinansować w 100%? Przecież będę też otrzymywać dochody z wynajmu dwóch połówek! Czy może ktoś polecić mi bank??

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Czy obiekt jest obecnie wynajęty??

Napisany przez robmel
Nie, jeszcze nie!
Dostałem go zupełnie pusty.

Wynajem byłby lepszy, wtedy już masz ustalone przychody z czynszu.

100% finansowanie oznacza, że płacisz sam wszystkie 230 000 EUR, a dodatkowe koszty, takie jak pośrednik/notariusz/podatek (około 23 000 EUR).

Napisany przez robmel
Mój syn wynajmie połowę z rodzina za 1000 euro plus koszty.

Znowu pytanie:

Czy 100% finansowania oznacza, że pokrywasz całą kwotę 230 000 EUR oraz dodatkowe koszty, takie jak prowizja dla pośrednika/najem i podatek, samodzielnie? (ok. 23 000 EUR)

Czy bank udzieli finansowania zależy od tego, jak realistyczne są Twoje prognozy dotyczące wynajmu, albo ile masz oszczędności na wypadek braku najemcy.

Napisany przez Finanzen2012
Cześć,