Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Który bank oferuje lokatę terminową? 10-15.000€

Napisany przez snotch
Cześć wszyscy,

którą bank polecilibyście obecnie, aby ulokować tam kwotę od 10 do 15 tys. € na koncie oszczędnościowym?

Muszę przyznać, że kompletnie nie znam się na całej tej tematyce. Jednak moja mama oraz nawet pracownik mojego obecnego banku (Volksbank, pieniądze leżą tylko na koncie bieżącym) radzą mi, abym ulokował pieniądze w innym banku, żeby przynajmniej coś z tego mieć.

Nie zależy mi teraz na osiągnięciu dużej zyskowności. Chciałbym jedynie otrzymać kilka euro oprocentowania na koniec roku za moje pieniądze. Jednak absolutne bezpieczeństwo musi być zawsze gwarantowane dla moich pieniędzy! Chciałbym móc nimi w każdej chwili dysponować.

Mam tutaj majowy numer magazynu Stiftung Warentest, w którym RaboDirect, Renault Bank direkt i MoneYou znajdują się na czele listy.

Czy można na nich polegać? Który bank polecilibyście?

A może sądzicie, że jeśli naprawdę kompletnie nie mam pojęcia o całej tej tematyce, co niestety jest prawdą, powinienem trzymać daleko od kont oszczędnościowych i lepiej zostawić moje pieniądze na koncie bieżącym?

Pozdrowienia snotch

Napisany przez Ravemaster84
W zasadzie na początek tutaj:
Konta oszczędnościowe w porównaniu

Możesz to dobrze porównać.

Osobiście mam konto TG w MoneYou & RaboDirect. konto w RenaulBanku będzie także niedługo założone. Dlatego MoneYou musi odejść.

Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie 3 są równie bezpieczne. W Rabo otrzymasz generator eTan. Czasem trochę on denerwuje. Jeśli chodzi o mTan, należy wybrać Renault lub MoneYou.

Faktem jest:
Jeśli trzymasz się jednego z tych 3 banków, nie możesz zbyt wiele źle zrobić. Nie zapomnij o zleceniu zwolnienia z podatku.

Napisany przez snotch
Ok, dziękuję już raz.