Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Obsługa klienta / bankowość internetowa / bankomaty.

Re: Sparkasse chipTAN - Sparkasse ChipTAN

Napisany przez Barakudar
Cześć,

Dzisiaj zostałem klientem Sparkasse i od razu aktywowałem bankowość internetową, dla której dostałem procedurę smsTAN. Teraz moje właściwe pytanie: jeśli zamówię urządzenie chipTAN za 10€ na stronie internetowej Sparkasse, czy będę musiał je dodatkowo aktywować? Czy można to zrobić od razu po włożeniu karty do urządzenia?

Przepraszam za głupie pytanie, jestem nowicjuszem w bankowości internetowej. Jestem klientem Sparkasse Mittelholstein, jeśli to ma znaczenie.

Z poważaniem

Napisany przez 2Escorpio
Cześć,

to zależy od tego, czy twoja bank aktywował dla ciebie obie warianty.

Zazwyczaj możesz wybrać tylko jedno i musiałbyś przejść z SMSTan na ChipTAN.

Pozdrawiam

Napisany przez Elektrikz
Czyli od samego początku wybrałem autoryzację Chip Tan. Dla mnie była to po prostu bardziej bezpieczna metoda.

Napisany przez speaker2013
To również jest łatwiejsze w ten sposób

Napisany przez Dahut
ChipTAN jest bezpieczniejszy. Niestety, SMS TAN jest stosunkowo łatwy do zhakowania.

Napisany przez smithi77
Ja też korzystam z metody Chip TAN. Niemniej jednak często mam problemy z urządzeniem. Czasami muszę próbować 3-4 razy, zanim rozpozna kod. Nie jestem jednak pewien, czy to jest typowe dla wszystkich. Prawdopodobnie problem leży tylko w urządzeniu.

Napisany przez 2Escorpio

Ja, korzystam również z metody Chip TAN. Jednak czasami mam problemy z urządzeniem. Czasem muszę próbować 3-4 razy, zanim rozpozna kod. Nie jestem jednak pewien, czy ogólnie każdy ma taki problem. Prawdopodobnie to kwestia tylko urządzenia.

Nie u każdego jest tak samo

Napisany przez isabs