Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: pożyczka od osoby prywatnej

Napisany przez lucy.nms
Szanowni Państwo, jestem wykwalifikowaną pielęgniarką psychiatryczną, mam dodatkową pracę na umowie o dzieło na kwotę 450 euro, zarabiam około 2100 euro netto miesięcznie. W lutym zmuszona byłam z poważnych powodów zerwać 6-letni związek. Niestety podpisaliśmy wtedy 3-letni kontrakt, więc moje jednostronne wypowiedzenie nie było zgodne z prawem, w rezultacie znalazłam się w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) i aktualnie moje bank nie udziela mi kredytu. Szczerze mówiąc, chciałabym zacząć wszystko od nowa i nigdy więcej nie widzieć tego mężczyzny. Aktualnie mieszkam u rodziców i chciałabym wynająć nowe mieszkanie, ale z powodu mojego stanu emocjonalnego, pozostawiłam całe swoje meble, bo nie byłam w stanie jasno myśleć. Proszę o porady, jak w najbliższym czasie zdobyć 15000 euro. Dla mnie realne byłoby spłacenie długu w ratach po 500 euro miesięcznie. Z góry dziękuję za wszelkie porady.

Napisany przez Ravemaster84
Prawdopodobnie pozostają tylko auxmoney lub smava?

Napisany przez Alex [CryptoMod]
Dlaczego podpisanie umowy najmu może skutkować negatywnym wpisem w Schufa?

Napisany przez Ravemaster84
Dlaczego umowa najmu? To pewnie było wspólne pożyczka...prawda?

Napisany przez lucy.nms
To było trochę głupie z mojej strony, w lutym omówiłem z moim wynajmującym, niestety tylko ustnie, że napiszę jednostronne wypowiedzenie umowy i automatycznie po trzech miesiącach z niej wypadnę, ponieważ nie otrzymałem potwierdzenia wypowiedzenia, zapytałem o to i nie otrzymałem odpowiedzi . Teraz od razu dostałem zawiadomienie o egzekucji do moich rodziców bez wcześniejszego upomnienia, które zostało wysłane na moje stare adres. Oczywiście poszedłem z tym do prawnika.

Napisany przez 6Bankkaufmann