Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Kontakt z giełdowcami

Napisany przez Trader39
Cześć wszystkim! Jestem naprawdę zainteresowany giełdą! Niestety, pracuję w tym zawodzie dopiero od kilku miesięcy. Ponieważ jest dość trudno zdawać egzamin handlowca bez doświadczenia, chciałbym zapytać, czy znacie szkoły przygotowujące przyszłych handlowców do egzaminu handlowca. Proszę dajcie mi znać. Każda mała wskazówka jest przydatna! Pozdrowienia, Trader39

Napisany przez Forexyman
Trader39 pisze: Cześć wszystkim Właściwie interesuję się giełdą! Niestety tylko od kilku miesięcy pracuję w tym zawodzie. Ponieważ jest trochę trudno zdać egzamin dla handlowców bez doświadczenia, chciałem zapytać, czy znacie szkoły, które szkolą przyszłych handlowców do egzaminu handlowca. Proszę o odpowiedź. Każda mała wskazówka jest przydatna! Pozdrowienia, Trader39
Cześć Handlarzu Witaj na pokładzie Jeśli powiesz nam dokładnie, na jaki egzamin handlowca chcesz się przygotować to będziemy mogli ci trochę pomóc Czy chcesz zostać Market Makerem? Czy chcesz zostać maklerem giełdowym? Czy chcesz zostać brokerem? Możesz zostać wszystkim, ale to nie oznacza automatycznie, że będziesz dobrym handlarzem))) Na to nie ma szkoły)))) Pozdrowienia

Napisany przez Trader39
Być może powinienem wspomnieć, że pracuję w banku prywatnym, więc (kiedy zdam egzamin) będę kupował papiery wartościowe dla naszych klientów. Egzamin, o którym mówię, to egzamin handlowca SWX. O ile mi wiadomo, istnieje tylko jeden taki egzamin. Nie wiem jeszcze, na co się później specjalizować. Broker była kiedyś jedną z myśli... P.s. Co to są Market-Maker i maklerzy giełdowi? Pozdrowienia

Napisany przez ballermann