Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Odpowiedzialność cywilna prywatna wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności zawodowej nauczyciela.

Napisany przez xLD
Cześć wszystkim,

czytam tutaj od pewnego czasu z zainteresowaniem i cieszę się widząc, że tutaj działa wyraźnie kompetentne osoby pracujące w branży ubezpieczeniowej. Dlatego po prostu mam nadzieję na dobry wskazówkę.
Aktualnie nie mam prywatnego ubezpieczenia OC - wiem, że ten stan musi się jak najszybciej zmienić. Ostatnio pracuję jako nauczyciel od trzech lat i niedawno przeczytałem, że możliwe jest i rozsądne jest łączenie prywatnego OC z OC służbowym, aby w razie potrzeby wyrównać szkody powstałe w służbie.

Teraz moje pytanie: Czy ktoś może polecić mi z czystym sumieniem dostawcę takiego ubezpieczenia kombi?

Z góry dziękuję!

Re: Odpowiedzialność cywilna prywatna wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności zawodowej nauczyciela.

Napisany przez verschaukelt
Darmstadt Haftpflichtkasse, VÖDAG, HUK np. i kilka innych.

To zależy od tego, jakie inne usługi będą Państwu potrzebne, ponieważ potrzeby ubezpieczeniowe w szczegółach różnią się w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. Często ubezpieczone są rzeczy, których nawet specjalnie nie potrzebujemy. Zbiornik na olej, ubezpieczenie odpowiedzialności za nieruchomości... czasami są one również uwzględnione, co może zwiększyć koszty i nie jest konieczne.

Napisany przez xLD
Dziękuję za odpowiedź!