Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na temat transakcji nieruchomościowych, takich jak rentowność (dom dochodowy), lokalizacja nieruchomości, rzeczoznawcy, pośrednicy nieruchomości, umowy kupna, ubezpieczenia nieruchomości i podatki. (Zakup nieruchomości w celu wynajmu)

Re: Inwestycje

Napisany przez Pueblo
Cześć wszystkim,

Chciałbym zainwestować swoje pieniądze. Nie znam się zbyt dobrze na tym temacie. dlatego moje pytanie brzmi: Gdzie jest sensowne lokowanie pieniędzy w długoterminowej perspektywie?

Napisany przez 2titan1981
Jakie są twoje długoterminowe cele?
Jaka suma ma zostać zainwestowana?
Dostępność w sytuacjach awaryjnych?
Inne zabezpieczenia finansowe?
Inne ubezpieczenia?
itd.
W przeciwnym razie nie można nic powiedzieć ani doradzić

Napisany przez Baxter Sachwert

Cześć wszystkim,

Chciałbym zainwestować moje pieniądze. Nie znam się zbyt dobrze na tym temacie.
Dlatego moje pytanie brzmi: Gdzie jest sensowne zainwestowanie swoich pieniędzy na dłuższą metę?

Cześć Hans,
ogólnie rzecz biorąc: Absolutnym priorytetem jest zabezpieczenie kapitału! Istnieje dostawca Baxter-sachwert, który inwestuje w domy opieki i zabezpiecza środki w pierwszej kolejności poprzez cesję częściowej hipoteki na niespłaconym obiekcie. Dodatkowo oferuje zabezpieczenie kwoty inwestycji przez ubezpieczenie Lloyds. Baxter-sachwert(punkt)de oferuje stałą stopę procentową w zależności od okresu inwestycji. Jeśli jesteś zainteresowany, możesz pobrać eksponat na stronie baxter-sachwert(punkt)de. W razie pytań, chętnie umówimy się na rozmowę telefoniczną.

Pozdrowienia
Gert Suffert / Partner

Napisany przez Schwertlilie
Cześć,
dopóki czujesz się niepewnie i uważasz, że się nie znasz, moją pilną radą jest: ogranicz się przez jakiś czas do lokat terminowych z niemieckim systemem gwarantowania depozytów. Zajmij sobie czas, aby poczytać o tematach finansowych. Na początek lektura Poradnika Konsumenta nie jest zła.