Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Handel CFD

Napisany przez lolania
Cześć,

jestem zupełnie nowy w tej branży i staram się lepiej zrozumieć, jak działa handel kontraktami CFD.
Jak to działa, już rozumiem.
Jednak chciałbym wiedzieć, kto traci pieniądze, które wygrywam, gdy oceniam rozwój kursu poprawnie i zdobywam zyski? Skąd pochodzą pieniądze, które wygrywam? Dostawca otrzymuje swój spread. Czy automatycznie przegrywa, gdy osiągam zyski? Czy dostawcy woleliby, żebym inwestorzy ponosili straty?
Byłoby fantastycznie, gdyby ktoś w prosty sposób wyjaśnił ten związek.

Re: Handel CFD

Napisany przez Andy34

Cześć,

jestem zupełnie nowa w branży i staram się zdobyć trochę orientacji w tym, jak działa handel CFD.
Jak to działa, już rozumiem.
Jednak chciałabym wiedzieć, kto traci pieniądze, które wygrywam, gdy poprawnie oceniam rozwój kursu i zbieram zyski? Skąd pochodzą pieniądze, które wygrywam? Dostawca otrzymuje swoją marżę. Czy automatycznie przegrywa, gdy osiągnę zyski? Czy dostawcy woleliby, żeby traderzy ponosili straty?
Byłoby świetnie, gdyby ktoś w prosty sposób wyjaśnił ten związek.

Cześć, CFD na pewno są bardzo interesujące do handlu. Koniecznie potrzebujesz zaufanego brokera, który będzie realizował zlecenia za ciebie. Mogę zdecydowanie polecić ci jako początkującej osobie tę książkę https://www.amazon.de/Erfolgreiches-T...1&keywords=CFD. Jest to bardzo dobre wprowadzenie do tematu CFD. Przecież chcesz zarabiać pieniądze, a nie tracić. Istnieją także dobre strony internetowe, porównujące brokerów CFD lub pomagające w wyborze odpowiedniego brokera. Ja na przykład często czytam na stronie CFD Broker Vergleich – DerBrokerVergleicher.com, aby być na bieżąco z najnowszymi produktami finansowymi.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]