Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: przeksztalcanie kredytu

Napisany przez louisagou
Dzień dobry,

Przed 2 laty otrzymałem kredyt w Credite Europe Bank na kwotę 12 000 euro.

Teraz chcę się przeprowadzić. Otrzymałem spadek w wysokości 8000 euro i chcę spłacić kredyt w Credite Europe Bank. W liście spłaty kredytu jest napisane, że pozostało jeszcze 9400 euro. W związku z tym mogę spłacić kredyt aż do kwoty 1400 euro.

Jednakże potrzebuję teraz również pieniędzy. Złożyłem wniosek w diba i otrzymałem odmowę.

Potrzebuję teraz 15 000 euro:
- 1400 na stary kredyt,
- 3000 w didpo Hausbank,
- 1000 z karty kredytowej,
- 550 na płatność ratalną.

Dlaczego dostałem odmowę? Mam 25 lat, pracuję w nowej pracy od 1,5 roku, a mieszkam na nowym miejscu od 2 lat. Zarabiam więcej niż wcześniej, netto 1350 euro, a czynsz wynosi tylko 150 euro, ponieważ resztę płaci mój partner.

Czy to z powodu moich informacji? Czy z powodu trzech równoczesnych wniosków kredytowych? Do której banku mogę się zwrócić?

Czy wnioski są widoczne w rejestrze dłużników? Jeśli tak, to jak długo?

Dziękuję.

Napisany przez Suxxess
Bank traktuje cię jako osobę indywidualną, nie może teraz wiedzieć, że płacisz tak niski czynsz. Mówiąc rzeczy, o których bank wie, jeśli cię dobrze zrozumiałem:
-> 12 000 euro kredytu
-> 3 000 euro debetu
-> 1 000 euro długu z karty kredytowej
-> Rata 550 euro
Licząc cię jako osobę indywidualną, po odliczeniu średniego czynszu, kosztów utrzymania + ewentualnie samochodu, i biorąc pod uwagę, że średnio było ci możliwe spłacać tylko około 110 euro miesięcznie kredytu, to nie budzi to specjalnego zaufania do twojej zdolności kredytowej.