Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Studencki kredyt KfW!

Napisany przez bandchef
Cześć ludzie!

Oto sytuacja:

Obecnie studiuję w ostatnim semestrze licencjackich studiów i ukończę je najpóźniej do 30.09. 1.10. rozpoczyna się następny studiów magisterskich. Teraz tak się składa, że właśnie wypełniłem wniosek o dofinansowanie na studia magisterskie.
W tym wniosku zostałem zapytany, w którym miesiącu chciałbym otrzymać pierwszą płatność dofinansowania. Mogłem wybrać czerwiec. Wybrałem go.

Teraz moje pytanie: Co się stanie, jeśli wezmę płatność z wyprzedzeniem za czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień na studia magisterskie, ale 30.09 zdecyduję się jednak nie studiować na studiach magisterskich? Jak wtedy muszę zwrócić pieniądze? Czy będę zmuszony zwrócić otrzymane środki na raz?

Czy ktoś może mi pomóc?
Dziękuję!

Napisany przez 2Escorpio
Prawnie rzecz biorąc, w przypadku odwołania kredytu musisz natychmiast zwrócić całą pożyczoną kwotę. Oczywiście bank ma możliwość wykazania dobroci i przekształcenia już wypłaconej kwoty w małą pożyczkę ratalną... Nie musi tego robić, to byłoby wyłącznie z dobrej woli.

Napisany przez bananalars01

Teraz moje pytanie: Co się stanie, jeśli skorzystam z płatności z góry za czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień dla studiów magisterskich, ale 30 września jednak zdecyduję się nie kontynuować studiów magisterskich? Jak w takim przypadku muszę zwrócić pieniądze? Czy będę zmuszony zwrócić otrzymane środki na raz?

Czy ktoś może mi pomóc?
Dzięki!

oczywiście wszystko trzeba od razu zwrócić, prawdopodobnie z dodatkową opłatą.
To przecież subwencjonowany kredyt, związany z określonym celem, tutaj właśnie studiami.