Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: NIEOGRANICZONA UMOWA O PRACĘ kupno domu

Napisany przez Neuling2014
Witaj,

pracuję jako dyrektor od 3 miesięcy i otrzymuję około 3500 euro netto
po okresie próbnym (3 miesiące) otrzymałem umowę o pracę na czas nieokreślony jestem samotny i mieszkam z rodzicami, mam 27 lat

od dłuższego czasu oszczędzałem, a część środków dołożyli moi rodzice, dzięki czemu mam kapitał własny w wysokości 60 000 euro
teraz chciałbym kupić mieszkanie
żyję bardzo oszczędnie i bardzo dokładnie planuję każdą wydatki, kiedy coś sobie zaplanuję, praktycznie nie mam dodatkowych wydatków

jednak jako nowicjusz, nie mam dużej wiedzy w tej dziedzinie, dlatego chętnie usłyszałbym opinie bardziej doświadczonych osób przed umówieniem się na spotkanie z bankiem
mam kilka pytań

- na jak wysoką nieruchomość mogę sobie pozwolić przy moim dochodzie i kapitale własnym?
- jak bank ocenia fakt, że pracuję dopiero od 3 miesięcy? Czy umowa o pracę na czas nieokreślony jest wystarczająca, czy bank wymaga dodatkowej pewności, że pracowałem przez kilka lat z góry?
- na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
- czy bank może od razu powiedzieć mi, czy kredyt zostanie zatwierdzony czy nie?
- czy powinna być dostępna nieruchomość, czy bank powie mi do jakiej kwoty mogę się poruszać?

proszę o radę
z góry dziękuję

Napisany przez 6Bankkaufmann