Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: kredyt na zakup domu minimalna pensja

Napisany przez Neuling2014
Witaj,

Pracuję jako dyrektor od 3 miesięcy i zarabiam około 3500 euro netto
Po okresie próbnym (3 miesiące) dostałem czas nieokreślony kontrakt pracuję sam i mieszkam u rodziców, mam 27 lat

Od dłuższego czasu oszczędzam, a pewną sumę dołożyli moi rodzice, więc mam kapitał własny w wysokości 60000 euro
Teraz chcę kupić sobie mieszkanie
Żyję bardzo oszczędnie i dokładnie kalkuluję każdy wydatek, więc praktycznie nie mam zbędnych wydatków,

Ponieważ jestem teraz nowicjuszem i nie znam się tak dobrze, będę wdzięczny za opinie doświadczonych osób, zanim umówię się z bankiem na spotkanie
Mam następujące pytania

- Jak duża może być nieruchomość przy moim dochodzie i kapitale własnym?
- Ponieważ pracuję dopiero od 3 miesięcy, jak bank na to patrzy? Czy wystarczy czas nieokreślonego kontraktu pracy, czy bank wymaga pewności, że pracowałeś już przez kilka lat z wyprzedzeniem?
- Na co jeszcze muszę zwrócić uwagę?
- Czy bank może od razu powiedzieć, czy kredyt zostanie zatwierdzony czy nie?
- Czy nieruchomość musi być już istniejąca, czy bank powie mi do jakiej kwoty mogę się poruszać?

Proszę o poradę
Z góry dziękuję

Napisany przez NaTwoim13
Cześć Nowy Użytkowniku 2014,

to, że pracujesz dopiero 3 miesiące, nie stanowi odrzucenia w twojej sytuacji wyjściowej (masz kapitał własny, wygląda na to, że nie masz zobowiązań kredytowych i masz dobrą pensję).