Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Finansowanie budowy, problemy związane z szczególnymi warunkami ramowymi.

Napisany przez Sparta144
Hej wszystkim,

Obecnie poszukuję finansowania budowy i napotykam trudności, ponieważ:

1. Jestem studentem, zarabiam tylko 450 euro jako praca dorywcza.
2. Mam czasowy pobyt, nie mam niemieckiego/UE paszportu.
3. Moi rodzice również pracują i zarabiają pieniądze za granicą, poza obszarem UE.

Nowe mieszkanie zostało już zakupione w 75% z własnych środków, a reszta 25% ma zostać pożyczona. Przed zakupem mieszkania uzgodniłem ustnie z moim bankiem, ale w wyniku pewnego incydentu zakończyliśmy współpracę. Zakup mieszkania był planowany tak, abym zamieszkał w nim z trzema osobami (częściowo wynajmując i częściowo zamieszkując), co pozwoliłoby na „samofinansowanie” kredytu.

Niestety banki nie uznają prawidłowo dochodów z najmu, a moje dochody okazują się największą przeszkodą. Skonsultowałem się z różnymi pośrednikami finansowymi, takimi jak Interhyp, jednak jak dotąd nie znaleźliśmy wspólnego rozwiązania. Muszę teraz przemyśleć wszystkie możliwości, ponieważ wkrótce będę musiał uregulować dwie kolejne raty i byłbym wdzięczny za ewentualne alternatywy, o których nie pomyślałem.

Dziękuję z góry i pozdrawiam serdecznie

Napisany przez matti85
Jaka jest wysokość pozostałej kwoty 25%?
W razie konieczności inwestor prywatny może to uwzględnić w księdze wieczystej, aby w przypadku niewypłacalności móc uzyskać dostęp do nieruchomości.

Wydaje się, że przez bank może być trudno, ponieważ dochód w wysokości 450€ jest bardzo niski.

Napisany przez 6Bankkaufmann
Jaka jest potrzebna suma kredytu i gdzie znajduje się obiekt?

Napisany przez Sparta144
Wartość kredytu wynosi 25% i wynosi 170 000 euro
Nieruchomość znajduje się w prestiżowej lokalizacji w Hamburgu.