Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Regularnie na minusie

Napisany przez elo347
Cześć wszystkim,
Jestem studentem i mam zwykłe konto osobiste w Sparkasse, które pozwala mi na przekroczenie stanu konta o 100€ miesięcznie. Niestety ze względu na pewne wydatki, regularnie potrzebuję tego dodatkowego kredytu każdego miesiąca.
Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie, dlatego chciałbym zapytać, czy może to mieć jakieś konsekwencje?
Według opłaty za przekroczenie stanu konta, płacę tylko kilkadziesiąt centów miesięcznie za korzystanie z debetu.
Czy mogą pojawić się dodatkowe opłaty w przyszłości lub czy to może w jakiś sposób wpłynąć na mój wynik w Schufa? Jak już wspomniałem, jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, więc byłbym wdzięczny za pomoc w wyjaśnieniu!

Pozdrowienia
elo347

Napisany przez 2Escorpio
Hej,

100 euro? słodkie... Odpowiednie wspomnienia przychodzą mi do głowy :-)

Nie musisz się martwić... Dopóki nie przekraczasz regularnie swojego limitu Dispo, nic złego się nie dzieje i nie zostanie to zgłoszone do Schufa.

Jednak jeśli jesteś stale na minusie, może się zdarzyć, że Twój limit zostanie anulowany... Niemniej jednak przy limicie 100 euro nie trzeba się zbytnio zmartwiać.

Poza tym: teraz zbliża się Boże Narodzenie, być może dostaniesz trochę gotówki. Wtedy z połowy możesz sobie coś przyjemnego zrobić, a drugą połowę wykorzystać na spłatę limitu.

Napisany przez 6Bankkaufmann