Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Doświadczenia z kredytami prywatnymi?

Napisany przez dom
Cześć wszystkim,

Chciałbym zapytać, czy ktoś tutaj w forum (może nawet studenci) mieli doświadczenia z pożyczkami prywatnymi; być może za pośrednictwem lendico, auxmoney itp.

Jeśli chodzi o mnie i moje potrzeby: Mam 24 lata, jestem wykwalifikowanym technikiem handlowym i obecnie studiuję kierunek ekonomiczny ze specjalizacją w podatkach/ audycie. Obecnie jestem na 6 semestrze (z 8) i studiuję w trybie standardowym. Przede mną jeszcze staż i seminaria, zanim otrzymam tytuł w połowie przyszłego roku i prawdopodobnie będę pracować w dziale audytu.

Muszę się przygotować na to, że moje BaföG niedługo zostanie zawieszone z powodu zmienionej sytuacji majątkowej moich rodziców, dlatego szukam kredytu na kwotę 6000 euro, aby zapewnić sobie kontynuację studiów. Dzięki pracy dorywczej i otrzymywaniu zasiłku na dziecko mógłbym spłacać raty w wysokości od 150 do 250 euro miesięcznie bez problemu.

Czy ktoś z was zna sposób, jak jako student otrzymać kredyt w tej wysokości bez zabezpieczeń i poręczeń? Niestety, nikt w mojej rodzinie nie może mi pomóc. Jak wspomniałem wcześniej, będę mógł utrzymać status studenta najdłużej do przyszłego lata (statystycznie mój kierunek studiów oferuje 90% szans na znalezienie pracy w ciągu pierwszych 6 tygodni po ukończeniu studiów).

Jeśli ktoś może mi pomóc, chętnie udzielę dodatkowych informacji prywatnych.

Pozdrowienia i dziękuję,
Dom

Napisany przez mig-25