Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Jak mogę lepiej kontrolować wydatki

Napisany przez migros11
Cześć, mam 19 lat i moje pieniądze nie wystarczają. Jak mogę lepiej kontrolować wydatki, a nawet je lepiej zmniejszyć?Udało mi się zdać maturę i obecnie studiuję na pierwszym semestrze.

Napisany przez wolfgang
Aby mieć kontrolę, powinieneś co miesiąc sporządzić listę wszystkich wydatków. Tylko w ten sposób możesz zobaczyć, na co pieniądze są wydawane.Jeśli Twoje pieniądze się nie zgadzają, powinieneś dokładnie przeanalizować każdy wydatek osobno. Przy każdym wydatku powinieneś sprawdzić, na których można zrezygnować. Co można kupić później. Co ma najwyższy priorytet i jest ważne itd.Pozdrowieniawolfgang

Napisany przez matze
Powinieneś zrezygnować z drogich dodatków. Samochód pochłania dużo pieniędzy. Poruszaj się środkami komunikacji publicznej. Jako student na pewno możesz skorzystać z tej możliwości. Telefon komórkowy też generuje wysokie wydatki. Dlatego powinieneś zrezygnować z umowy na telefon komórkowy. Lepiej mieć kartę prepaid. Dzięki temu udało mi się zmniejszyć wydatki o prawie 50%. Matze

Napisany przez ADMCI4
Jeśli nie chcesz rezygnować z niczego, musisz dodatkowo dorabiać! Tak zrobiłem. Dzięki temu prowadziłem luksusowe życie studenckie. Ale masz też inny problem. Ponieważ dużo czasu tracisz na dorabianie, musisz lepiej planować wszystko. Powodzenia.

Napisany przez Der Makler