Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Czy jest możliwy kredyt?

Napisany przez kne66
Cześć drodzy członkowie forum finansowego,

Chodzi o kredyt w wysokości 50-60000€ na założenie firmy.

O mnie: Jestem pielęgniarzem dyplomowanym i pracuję u mojego obecnego pracodawcy od 5 miesięcy, więc nadal jestem na okresie próbnym. Zostanę zatrudniony na stałe i dostanę umowę o pracę na czas nieokreślony. Otrzymuję miesięcznie wynagrodzenie stałe w wysokości 1600€ oraz dodatkowo około 200-400€ za nadgodziny i weekendy, nie płacę czynszu, ponieważ mieszkam u rodziców, oraz nie mam żadnych innych kredytów oprócz umowy telefonicznej (30€ miesięcznie).

Moje pytania:
1. Czy moje wynagrodzenie wystarczy bankom na tak duże przedsięwzięcie?
2. Czy banki udzielają kredytów tej wielkości jako kredyty prywatne czy tylko na finansowanie/nieruchomości?
3. Czy mój wiek i krótki staż pracy mogą negatywnie wpłynąć na decyzję o przyznaniu kredytu?
4. Kiedy okres próbny minie (6 miesięcy), czy mogę od razu złożyć wniosek kredytowy w banku czy może pojawią się dodatkowe formalności, na które będę musiał poczekać (nowa umowa o pracę itp.)

Więcej informacji pewnie uzyskam od mojego banku, ale wolę zdobyć wstępne informacje, o ile to możliwe. Mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc.

Z poważaniem

Napisany przez 6Bankkaufmann
Proszę zapytać w swoim domowym banku, a także w KfW.
To praktycznie pożyczka na rozpoczęcie działalności.
Oczywiście byłoby łatwiej, gdyby były odpowiednie zabezpieczenia w postaci nieruchomości.
Jednak brak dużego doświadczenia zawodowego nie jest koniecznie negatywny.

Napisany przez credere

Witaj drodzy członkowie forum finansowego,

Chodzi o kredyt w kwocie od 50-60000€ przeznaczony na założenie firmy.

Moje pytania: