Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Przewaga akcji o wysokim wskaźniku dywidendy

Napisany przez BABF
Cześć,

to jest mój pierwszy post tutaj, ale myślę, że trafiłem na odpowiednie forum. W związku z tym chciałbym się krótko przedstawić (w całkowitej anonimowości, jaką oferuje internet): Jestem studentem na kierunku Banking & Finance, mam 21 lat i praktycznie zaczynam dopiero swoje studia (zakończyłem drugi semestr).

Teraz stoi przede mną zadanie napisania pracy na temat Outperformance akcji o wysokiej stopie dywidendy, która powinna mieć tylko 12 stron. Praca powinna zawierać równowagę między częścią opisową a analityczną.

Wykonałem już małe burzę mózgów na ten temat i oczywiście zastanawiałem się, czego ostatecznie mogę się spodziewać w tej kwestii. Niestety, czuję się obecnie trochę zagubiony. Strategia? Stopa dywidendy? Outperformance? Alternatywy? Porównanie?...! - mnóstwo (jeszcze dość chaotycznych) myśli nasunęło się na mnie.

Oczywiście, dzisiaj bardzo łatwo jest szybko znaleźć ogólny zarys w Google. Niestety, nie było to zbyt pomocne w ustrukturyzowaniu mojej pracy, ponieważ większość artykułów na ten temat skupia się bardziej na broszurach sprzedażowych i ma niewielkie znaczenie naukowe.

Dlatego chciałbym zwrócić się do Ciebie! Myślę, że tam, gdzie dyskutuje się o finansach, znajdę odpowiedzi.

Na początek chciałbym dowiedzieć się, czego oczekujesz od pracy na ten temat? Co koniecznie powinno być poruszone?
Może możesz polecić mi literaturę dotyczącą tego tematu (książki specjalistyczne, czasopisma naukowe, źródła pierwotne/sekundarne itp.)?

Oczywiście, wszystko to stanowi jedynie przygotowanie do prawdziwego poszukiwania naukowych źródeł i pracy.

Z poważaniem

Re: Przewaga akcji o wysokim wskaźniku dywidendy

Napisany przez Ophelia