Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Sigma Bank Kredytowa - Czy dochodzi do wypłaty

Napisany przez Axion19
Cześć,

jestem nowy tutaj na forum i witam was wszystkich

Teraz do mojego pytania: W zeszłym tygodniu złożyłem w Sigma Kreditbank w Liechtensteinie (bez pośrednika) wniosek o kredyt w wysokości 3500€ (z kompletną dokumentacją).
Dzisiaj dostałem list z umową kredytową (3x) i wytycznymi wypłaty (2x), Postident i innymi dokumentami.
Wszystko jest już wypełnione (przez bank) i muszę tylko podpisać i odesłać z Postidentem.
Jestem Niemcem, singiel, 42 lata, pracuję od kilku lat na umowie o pracę na czas nieokreślony i zarabiam około 1500€ netto miesięcznie.
Wcześniej jednak popełniłem wiele błędów (w młodości) i z powodu wysokich odsetek popadłem w prywatną upadłość. Jednak mam to już za sobą (2012). Z długami zakończonymi upadłością.

Czy bank już przeprowadził weryfikację, więc mogę oczekiwać na wypłatę, czy wszystko zostanie rozpatrzone dopiero po odesłaniu umowy?

Czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii?

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Axion

Napisany przez 6Bankkaufmann
To jest napisane w liście, co jeszcze musisz zrobić, aby dokonać wypłaty. Na pewno już przesłałeś wynagrodzenie oraz wyciągi bankowe, prawda?

Napisany przez Axion19
Wszystko zostało złożone. Teraz muszę wysłać jeszcze dowód osobisty za pośrednictwem poczty, umowę kredytową (2x) i polecenie wypłaty (2x).
Moje pytanie brzmi, czy po przesłaniu dokumentów można być pewnym, że dojdzie do wypłaty.
Czy istnieje ryzyko, że zostanie ona odrzucona?
Jaka jest pańska opinia jako doświadczonego bankowca?

Dziękuję