Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Czy ta Schufa umożliwia finansowanie budowy?

Napisany przez Crashed92
Witam, planujemy z rodzicami rozpocząć finansowanie budowy w kwietniu 2016 roku.

Będziemy budować Dom dwurodzinny z dwoma oddzielnymi mieszkaniami po 125m2 każde (lokalizacje mieszkań są oddzielone prawnie).

Chciałbym poznać Państwa opinię, czy otrzymam kredyt w wysokości 240.000€ (mieszkania zostaną spłacane oddzielnymi finansowaniami - ja spłacam za swoje mieszkanie, a moi rodzice za swoje), przy moim obecnym wskaźniku w Schufa (wkrótce załaduję zdjęcie).

Posiadam kapitał własny w wysokości 40.000€.

Co do mnie, mam 23 lata, pracuję na stałe od 6 lat w dużej firmie (Liebherr), a moje miesięczne dochody wynoszą 2.350€ netto.

Napisany przez 6Bankkaufmann
No dobrze, proszę załadować swoje dane z Schufy, abyśmy mogli je przejrzeć.

Napisany przez NaTwoim13
Nie wysyłajcie tutaj swojego raportu z Schufy. Skontaktujcie się ze mną prywatnie, chętnie udzielę Wam oceny.

Napisany przez Daukind
Jaka jest zła strona wysyłania do Schufa anonimowych danych podstawowych? Oczywiście... możesz stracić pewną okazję biznesową. Czy opłacasz prowizję operatorowi tego forum?

Napisany przez NaTwoim13
@Daukind

Jesteś jednak bardzo ciekawy, co chcesz zrobić z informacjami od Schufa? Myślisz, że możesz pomóc autorowi wątku, czytając to?

Dlaczego miałby on się męczyć, cenzurując wszystko, nawet między wierszami numery umów itp., skoro może po prostu udostępnić to ekspertowi w całości i szczerze mówiąc, dlaczego miałby publicznie zamieszczać informacje z Schufa??

Daukind, Twoje posty zawsze miały niski poziom, nigdy nie pomagały.

To, co Ci jednak uznaję za dobre, to to, że martwisz się o moje dochody, to miłe, ale niepotrzebne. Bądź pewien, że sobie poradzę

Napisany przez Daukind