Najpierw dziękuję za odpowiedzi. Niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat odpisów odsetek czy prolongacji, ponieważ nie znam się na tym. Jestem zadowolony, kiedy mogę zarządzać moim kontem bieżącym...
Również nie mam specjalnej ochoty na nowe finansowanie przez inną bank niż DSL Bank. Niestety mam pewne trudności związane z czasem i ogólną obsługą w DSL-Bnk. Już straciłem obiekt (prawdopodobnie) ze względu na długi czas obsługi, a teraz mam nowy projekt w zasięgu wzroku, ale oferowany przez Postbank, dlatego związanym z finansowaniem w Postbank. Dlatego myślałem, czy skoro one jakoś ze sobą są związane, to czy nie byłoby konieczności Prowizja za wcześniejsze wygaśnięcie. Chętnie przedstawię więcej szczegółów. Sprzedałem
Dom, który był finansowany przez DSL Bank, wiem, że dostaliśmy bardzo atrakcyjną stopę procentową, zamykając w 2013 roku. Teraz jednak zdecydowaliśmy się na inny obiekt, nową budowę. Rozmawialiśmy wcześniej z DSL Bank, któa zaakceptowała to we wstępnej fazie, również rzeczoznawca został od razu wysłany, z pozytywnym wynikiem. Następnie wymóg DSL Bank był taki, że musimy przedłożyć kupca dla naszego domu, co zrobiliśmy, i sprzedaliśmy go za 170 000