Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: finansowanie pośrednie

Napisany przez Mich13
Witam wszystkich,

aktualnie poszukuję sposobu, aby wspólnie z moją dziewczyną (oboje w średnim wieku, około 50 lat) zakupić Dom jednorodzinny - koszty brutto około 470 000 EUR - bez stałych dochodów: sam pracuję jako freelancer, jednak moje dochody są bardzo zmiennego charakteru, moja dziewczyna do niedawna była dobrze zarabiającym pracownikiem i obecnie jest bez pracy. Na początku może być trudno, ale:

Możemy zaoferować nieruchomości bez obciążeń jako zabezpieczenie:

1. Dom jednorodzinny wymagający remontu (dziedzictwo) z dużą, dobrze położoną działką (1.300 m²), wartość lokuje się około 300 000 EUR,
2. Szeregówka, zbudowana w 2004 roku, 150 m² powierzchni mieszkalnej, wartość około 250 000 EUR,
3. Luksusowe mieszkanie własnościowe w bardzo dobrej lokalizacji, zbudowane w 1996 roku, 80 m² powierzchni mieszkalnej, własne zamieszkanie, wartość około 150 000 EUR,

razem około 700 000 EUR.

Chcielibyśmy sprzedać 1 i 2 szybko, a 3 po przeprowadzce do wyżej wymienionego obiektu kupna wynająć. Szacuję, że cały proces zajmie około 2 lat, podczas których w ostateczności moglibyśmy żyć z naszych oszczędności - o ile finansowanie nie okaże się zbyt drogie, czyli idealnie początkowo bez spłaty kapitału, a później całkowita spłata po 2-5 latach.

Z pewnością nie jestem typowym kredytobiorcą i z przyjemnością przyjmuję praktyczne propozycje.

Pozdrowienia

Napisany przez 6Bankkaufmann
@Mich13, w związku z zmianą zasad udzielania kredytów w marcu 2014 roku, niektóre banki wycofały z rynku pewne produkty. Z mojego punktu widzenia obecnie nie jest możliwe otrzymanie pożyczki w niemieckim banku, jeśli osoba udokumentowanie NIE posiada dochodu i faktycznie go nie ma.