Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Czy możliwe jest sfinansowanie?

Napisany przez Hauskauf-Plan
Cześć,
przeczytałam już wiele i teraz chciałabym poprosić o Twoją ocenę.
Chodzi o istniejącą nieruchomość w Taunus, Hesja.
Cena zakupu 140 000
Działka 700m2, powierzchnia mieszkalna ponad 150m2.

Udało nam się negocjować cenę, nieruchomość jest w dobrym stanie, można się wprowadzić od razu.

Pracuję w tej samej firmie od 15 lat, mam bardzo pewne zatrudnienie. Mam jedno dziecko.
Obecnie pracuję na pół etatu od 2 lat i zarabiam 3000€ netto, potem będzie to 3800€ netto. Zawsze z dodatkowymi świętami i pieniędzmi urlopowymi.
Mój mąż prowadzi własną firmę i obecnie osiąga 1800€ netto zysku miesięcznie, z rocznym wzrostem.
Kapitał własny wynosi 20 000€, zostanie wykorzystany na opłaty dodatkowe, pośrednika itp.
Na karcie zadłużenia,
8500€ kredytu samochodowego, spłata w 2018 r. Płacimy 385€ miesięcznie.
2 kredyty ramowe w łącznej kwocie 7000€, aktualnie spłacam 450€ miesięcznie. Zaciągnięte w czasie mojego urlopu macierzyńskiego, gdy nie otrzymałam wynagrodzenia. Planowanie rodziny jest zakończone.

Oczekuję w tym roku specjalnej wypłaty w wysokości 4000€, która pozwoli częściowo spłacić długi. Jednakże znaleźliśmy to idealne domem wcześniej.
Odwiedziliśmy Volksbank Frankfurt, gdzie otrzymaliśmy odmowę. Powołano się na zmienione przepisy. Podczas wstępnego rozmowy dano nam nadzieję. To nie jest nasz bank, nam się polecono. Nawet nie sprawdzono naszej historii kredytowej!

Mój wynik w rejestrze BIK wynosi 95,75, mój mąż ma 98,7. 11 lat temu mąż miał problem z kontem bankowym, które zostało zerwane przez bank, chodziło o kwotę 2000€. Nic o tym nie ma w BIK.

Skontaktowaliśmy się z doradcą finansowym, który jeszcze się nie odezwał.