Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt niemożliwy i potrzebna osobista wizyta w banku.

Napisany przez Torbon
Cześć,

potrzebuję małego kredytu (3000,-) na nowego komputera (do pracy w domu, praca), nowy materac i rzeczy do użytku domowego (odkurzacz itp.)

Teraz do faktów:
Pracuję od roku jako pracownik z umową czasową, wynagrodzenie netto 2000,-
Wydatki miesięczne na wynajem, telefon, ubezpieczenia wynoszą 600,-
Bez dzieci, bez samochodu, bez kart kredytowych, bez długów.

Ale teraz uwaga:

W zeszłym roku skończyła mi się Restschuldbefreiung z prywatnej egzekucji komorniczej, w fazie dobrej woli nie zaciągnąłem prywatnego kredytu ani nie podpisałem umowy na telefon, NIC. Wpadłem w to przez złe decyzje: zakup mieszkania z (byłą) żoną. Żona zniknęła i ogłosiła upadłość, pozostawiając mnie z całą odpowiedzialnością finansową. Nie chcę tutaj odgrywać roli ofiary, chcę tylko wyjaśnić moją sytuację.

Pewnie teraz niektórzy zastanawiają się, no cóż, zostają Ci 1400,- euro, więc po prostu oszczędzaj albo coś kupuj każdego miesiąca, zgadza się. Ale musiałem pójść do dentysty, zrobić zęby, po upadłości musiałem najpierw zadbać o swoje zdrowie, to wymagało wydatku 3000,- euro. A potem musiałem zdobyć pewne specyfiki, których nie dostaniesz na receptę. Teraz wszystko już załatwione.

I może to trochę niecierpliwość, bo komputer i materac denerwują (sprężyny wypadają, komputer ciągle się wyłącza) I niestety, ze względu na mój wzrost i wagę (dyskopatia) jestem osobą, która potrzebuje odpowiednich rzeczy.

Ale dostaję odmowy jedna po drugiej.

Dziś mam spotkanie w oddziale banku Pocztowego, ale jak się dowiedziałem, że pracownik nie ma uprawnień do decydowania, tylko zbiera dane, a decyzja zapada przez komputer, to znaczy znowu odmowa :-(

Napisany przez Daukind