Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Oszczędzanie na prądzie?

Napisany przez lolania
Cześć ludzie, kocham moje mieszkanie całym swoim sercem. Jednak to, co mnie w nim strasznie denerwuje, to moje rachunki za prąd... Ponieważ mieszkam tu już od dłuższego czasu, wiem, że wysokie rachunki za prąd nie były jednorazową sprawą. Dlatego po długim zastanowieniu postanowiłem zmienić dostawcę prądu. Niestety, nie mam doświadczenia w tym temacie, dlatego chciałem was zapytać o radę, jak się do tego zabrać i gdzie znaleźć odpowiedniego dostawcę. Mam nadzieję, że mi pomożecie! Pozdrawiam

Napisany przez Daukind
Verivox.. tam możesz liczyć na pomoc

Napisany przez Birgit
Być może najpierw powinieneś zastanowić się, dlaczego rachunki za prąd są tak wysokie.
Czy to twój zużycie prądu jest tak wysokie, czy dostawca jest tak drogi.

Napisany przez Finnn
Najlepiej jest porównać różnych dostawców prądu. Dzięki zmianie dostawcy udało mi się zaoszczędzić już kilka euro. Ponadto możesz po prostu życzyć oszczędniej: wyłączać urządzenia w trybie czuwania, gotować mniej, rzadziej brać prysznice itp. Nie wiem, jakie masz nawyki.

Napisany przez Andy34