Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Zatwierdzona przed terminem umowa oszczędnościowa budowlana... WHEN kredyt budowlany BHW)

Napisany przez schlauerstromer
Cześć!
Wstępnie ... jestem absolutnym nowicjuszem w temacie finansowania.
W 2008 roku podpisałem z BHW wcześniej sfinansowaną pożyczkę budowlaną w wysokości 84 000 €. (D maXX)
Okres wiązania oprocentowania trwa do 31.03.2019 r.
Równolegle podpisałem umowę oszczędnościową związana z pożyczką budowlaną. Kwota oszczędności wynosi około 54 000 € i według BHW zostanie przyznana 2.01.2017 r. (Wskaźnik wyceny 60,8 na 30.09.0216)
Oto tekst z pisma:
Okres wiązania oprocentowania nie wygasł. Spłatę pożyczki wraz z przyznaną sumą z budżetu oszczędnościowego
planujemy zrealizować dopiero po zakończeniu okresu wiązania oprocentowania w dniu 01.04.2019 r.
Czy to jest w porządku? Mam brakujące 30 000 € do natychmiastowej spłaty pożyczki na moim rachunku bieżącym.
Czy jest jakieś inne zalecenie? DZIĘKUJĘ!!!

Re: Zatwierdzona przed terminem umowa oszczędnościowa budowlana... WHEN kredyt budowlany BHW)

Napisany przez BenniG
Po 10 latach możesz wypowiedzieć kredyt.
Jeśli wtedy przyjmiesz przydział z planu oszczędnościowego mieszkaniowego i zrezygnujesz z kredytu, powinno się udać.
Jeśli musisz skorzystać z kredytu hipotecznego, możesz go spłacić dodatkowo w dowolnej wysokości. W ten sposób pozbędziesz się kredytu.

Napisany przez 6Bankkaufmann
@schlauerstromer, kto napisał do Ciebie, że umowa oszczędnościowa zostanie przyznana 02.01.2017? Pisemnie przez główną siedzibę BHW?

Dziękuję najpierw za odpowiedzi. Wygląda na to, że centrum doradcze napisało do mnie list. Ponieważ mam środki na spłatę kredytu, chciałbym zrezygnować z pożyczki. Oto list, który dostałem.

Napisany przez 6Bankkaufmann