Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące innych form finansowania, leasingu, oszczędzania na budowę domu, narzędzi finansowych itp.

Re: Czy Leasing pojazdu jest możliwy?

Napisany przez Ryan
Cześć drodzy eksperci finansowi!
Chciałbym wynająć nowy samochód od SIXT w przyszłym roku i chciałbym się dowiedzieć, czy taka opcja byłaby dla mnie możliwa. Kilka danych o mnie: Pracuję w sektorze publicznym od 2008 roku, z miesięcznym wynagrodzeniem netto 1660 euro, a moje zatrudnienie jest na czas nieokreślony! Moje stałe wydatki, wliczając koszty mieszkania, wynoszą 895 euro. W tej kwocie zawarta jest również rata kredytowa w wysokości 180 euro. Po odjęciu ewentualnej dodatkowej raty Leasingowej w wysokości maksymalnie 150 euro, miałbym do życia 615 euro, a mój wynik w Biurze Informacji Kredytowej wynosi 98%. Moje dane w BIK zawierają również informację o karcie kredytowej, którą jednak rzadko używam.
Moje pytanie do Was brzmi teraz, czy banki samochodowe udzielą mi zielonego światła na umowę Leasingu, biorąc pod uwagę moją sytuację finansową? Zbyt mało znam się również na kwestiach związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego.
Dziękuję ?

Napisany przez Daukind
Powinno działać. Nie zapomnij o ubezpieczeniu, obsłudze klienta i kosztach operacyjnych.

Napisany przez Casio
Z powodu ubezpieczenia: Musi być pełne ubezpieczenie!
Pamiętaj także, że samochód nigdy nie zostanie zwrócony w idealnym stanie i zawsze będą reklamacje przy zwrocie, nawet jeśli chodzi o kwotę 500 euro.

Napisany przez Casio
Dobra postawa!

Napisany przez Ryan
Tak, nowy samochód także się dla mnie nie opłaca!
Zazwyczaj nie wymieniałbym też mojego Ibizy 6L. Jestem z niego bardzo zadowolony! Ale jeśli często zabieram ludzi, 75 KM szybko osiąga swoje granice.

Napisany przez Fabrikant