Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: kredyt hipoteczny dla 18-latka?

Napisany przez Leopo
Cześć,
Na początek trochę o mnie - mam prawie 18 lat i od ponad roku interesuję się rynkiem nieruchomości. Doszedłem do wniosku, że chcę kupić kilka małych mieszkań na wynajem.
Obecnie uczę się w liceum (przed sobą mam jeszcze 2 lata).
Posiadam własny kapitał w wysokości 20 000€.
Ponieważ nie mam doświadczenia w kwestii kredytów i w moim otoczeniu nie ma nikogo, kto mógłby mi w tej sprawie pomóc, dlatego zwracam się tutaj.
Jakie jest prawdopodobieństwo, że bank udzieli mi kredytu w wysokości 60 000€? Moje dochody wynoszą około 1000€ netto miesięcznie, niestety są one niestałe.
Z jednej strony jestem jeszcze dość młody i nie mam praktycznego doświadczenia (chociaż zdobyłem teoretyczną wiedzę dzięki podcastom i czytaniu, ale raczej nie będzie to decydujący argument dla pracownika banku)
Z drugiej strony mogę zaoferować mieszkania jako zabezpieczenie u banku, dodatkowo mój kapitał własny zostanie także zainwestowany w zakup.
Aktualnie jestem klientem Sparkasse.
Czekam na odpowiedź!
Pozdrowienia,
Leonard

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Leopo, ogólnie rzecz biorąc uważam, że super, że interesujesz się tematami zabezpieczenia emerytalnego i zakupem nieruchomości w wieku 18 lat. Nawet jeśli jesteś uczniem i matura dopiero za 2 lata, zarabiasz nieregularnie 1000 EUR miesięcznie. To jest naprawdę imponujący rozwój dla ucznia. Na pewno znajdziesz swoją ścieżkę.