Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: kredyt budowlany w Darmstadt

Napisany przez Sebastian85
Cześć drodzy użytkownicy,
Chciałbym kupić lub być może zbudować Dom w Darmstadt lub w okolicy.
Ponieważ uważam, że osobisty kontakt i doradztwo są bardzo ważne w tak dużym projekcie (nie mam doświadczenia), chciałbym zapytać, czy ktoś ma dobre kontakty lub polecenie. Myślę, że może to być bardzo pomocne zwłaszcza we wczesnej fazie.
Jestem również bardzo wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki.
Dziękuję wszystkim, którzy mi odpowiedzieli,
Pozdrowienia,
Sebastian

Napisany przez 6Bankkaufmann
@Sebastian85, czym się zajmujesz zawodowo? Masz własny kapitał? Długi? Jaki przedstawiasz sobie cenę zakupu?

Cześć,

nie mam żadnych długów. Chciałbym wprowadzić około 50 000 euro kapitału własnego. Chciałbym sfinansować około 300 - max 350 tys. euro. To jest kwota, którą mogę / chcę sobie pozwolić.

Czy znasz odpowiedniego partnera, którego mógłbyś polecić?

Napisany przez nexttry
Pytasz doradcę finansowego, którego może Ci polecić? Obiektywizmu na pewno nie możesz się spodziewać (to ogólnikowa uwaga, nie odnosi się osobiście do bankowca!).

Jesteś tutaj na anonimowym forum. Wykorzystaj to i udostępnij wszystkie niezbędne informacje, wtedy można będzie to omówić. To jest siła tego miejsca - dostajesz wiele opinii od różnych osób.

Na razie nie odpowiadaj na prywatne wiadomości - wszyscy chcą Ci coś sprzedać. Najpierw omów tutaj swoje zamierzenia, a później zdecyduj, czy i kogo skontaktować.

Jeśli chcesz po prostu kogoś lokalnego... Zawsze to jest gra szczęścia, czy jest wiarygodny czy nie. Pozyskaj kilka opinii i porozmawiaj z 2-3 instytucjami. Ale jeśli omówisz to tutaj, będziesz miał solidną podstawę!