Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: DEVK lub Signal Iduna jako pracodawca

Napisany przez ZzZeppo
Cześć wszystkim.
Zwracam się do wszystkich, którzy mieli już do czynienia z DEVK lub Signal-Iduna.
Gdy mówię o doświadczeniach, nie mam na myśli obsługi klienta ani jakości produktów, ale sytuację jako pracodawcy.
Obydwie firmy złożyły mi propozycję rozpoczęcia pracy jako samodzielny agent sprzedaży. Jedną z propozycji zamierzam przyjąć.
Jestem wykwalifikowanym technikiem ubezpieczeń ze stopniem zarządczym i mam już za sobą prawie 5 lat doświadczenia. Teraz muszę wybrać między dwoma ww. firmami.
Z góry dziękuję.

Napisany przez brainy
W ostatnio wspomnianej firmie znam tylko dwóch pośredników, którzy odeszli stamtąd. Oczywiście nie z powodów finansowych! Naprawdę zależy od tego, ile się wie (o portfelach), jak duże jest terytorium, jakiej ochrony portfela się cieszy itp.Nie mogę powiedzieć, czy DEVK pozwala spółdzielniom oszczędnościowym wchodzić do środka. W przypadku instytucji publicznych i banków oszczędnościowych to raczej nie jest wchodzenie - bardziej rzucanie. :-)Nie jest łatwo zarobić na pieniądzach innych osób, gdy oprocentowanie wynosi minus 0,4%, dlatego zalecałbym skupienie się na wysokiej i lojalnej wartości majątkowej.

Napisany przez ZzZeppo
Dziękuję za szybką odpowiedź. To będzie mój pierwszy i mam nadzieję, ostatni przejście do innej firmy.

Czym dokładnie jest dla mnie ochrona istniejącego ubezpieczenia? Otrzymam rekord, który znajduje się lub zostanie zainicjowany. Wiem przynajmniej, że DEVK ma współpracę ze Spardą, ale w samej sprzedaży, jeśli akurat nie jesteś kierowany z oddziału Spardy, nie mają ze sobą wiele wspólnego.

Dzięki.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]

Do limitu ryczałtu nie płacisz żadnych podatków. J[…]

Dziękuję bardzo!