Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Fundusz Baumann und Partners, kto się orientuje?

Napisany przez Matt78
Cześć, mój nowy doradca finansowy chce, abym zainwestował w Celowy DepozytLux-Premium. Firma jest z siedzibą w Luksemburgu. Środki będą inwestowane w różne fundusze bez dynamicznej alokacji. Niestety, inwestycja jest bardzo kosztowna. Rozpoczynam z wpłatą 70 € i w ciągu pierwszych 25 miesięcy prawie wszystko (60 €) zostanie przeznaczone na opłaty. Niestety, nie znam się na tym i nie mogę nic o tym znaleźć w internecie. Czy ktoś wie, czy to dobra inwestycja? Okres trwania to 25 lat, a wpłatę można wstrzymać lub zwiększyć. Dzięki

Napisany przez 2titan1981
Czy masz wykaz kosztów, jakie Cię czekają? Opłaty roczne, opłaty za prowadzenie depozytu itp.
Czy również przedstawił Ci alternatywy? Na przykład fundusze ETF? Jeśli nie, zapytaj o nie, ponieważ replikują one indeks giełdowy. Są tanie w utrzymaniu i w przechowywaniu przy odpowiednim depozycie. Wada polega na znacznie niższych prowizjach dla pośrednika.

Napisany przez xlarge
Oszczędzasz więc ogółem 250 € w ciągu pierwszych 25 miesięcy i płacisz za to 1750 €?
Brzmi to jak solidna inwestycja - jak można takie coś zawrzeć?
Ile z tego dostaje doradca finansowy?

Napisany przez Birgit
DLACZEGO CHCESZ ZWIĄZAĆ SIĘ Z INWESTYCJĄ PRZEZ 25 LAT?
I NA TO JESZCZE PŁACIĆ WYSOKIE OPŁATY?

TO MOŻE BYĆ O WIELE PROSTSZE.

ZAŁÓŻ PLAN OSZCZĘDZANIA W ETF (NAJLEPIEJ NA MSCI World) W INTERNETOWYM BANKU DEPOZYTOWYM.
MOŻESZ ZMIENIAĆ WIELKOŚĆ PLANU OSZCZĘDZANIA W KAŻDEJ CHWILI (ZWIĘKSZAĆ, ZMNIEJSZAĆ, WSTRZYMYWAĆ).
A PONADTO MASZ TYLKO NIEWIELKIE KOSZTY.

NA POCZĄTEK WYBIERZ ETF. (N.P. NA justetf.com)
NASTĘPNIE SPRAWDŹ, W KTÓRYM BANKU DEPOZYTOWYM MOŻNA GO ZAKUPIĆ.

KONIEC.

Napisany przez Matt78