Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Po roku Dieselgate wciąż pozostaje wiele pytań bez odpowiedzi. Zdrowie obywateli nigdy nie powinno być narażane na szwank w imię interesów gospodarczych! Wystawianie zdrowia wszystkich na ryzyko nie jest błahostką. Dlatego skandal związany z emisjami spalin musi zostać szybko i dokładnie wyjaśniony, aby zapewnić ochronę dla nas wszystkich.

Re: Petycja dotycząca skandalu związanego z silnikami wysokoprężnymi.

Napisany przez HartmutB
Cześć wszystkim,
Nazywam się Hartmut Bäumer i jestem założycielem Koalicji Sprawiedliwości w Skandalu z Emisją VW.
Jak wielu z nas, jeżdżę od lat samochodem koncernu VW i teraz jestem dotknięty skandalem z emisją. Obiecano mi, że mój samochód spełnia wszystkie normy środowiskowe UE. Jak się dowiedziałem rok temu, nie jest to prawda. Audi i VW nakłoniły mnie poprzez przedstawienie fałszywych faktów do zakupu samochodu, którego nigdy bym nie kupił. Czuję się oszukany i teraz siedzę na Audi A4, którego przyszłość jest niepewna. Powody do oburzenia na VW mogą być różne u każdego poszkodowanego, ale jedno chcemy wszyscy: sprawiedliwość! Aby osiągnąć ten cel, poszukujemy sojuszników.
Uruchomiliśmy petycję na Campact, którą chcemy przekazać ministrowi transportu Dobrindtowi jeszcze we wrześniu.
Dołączenie jest bardzo proste i już ponad 9 700 osób podpisało petycję. Każde podpisanie zwiększa presję na politykę i odpowiedzialnych w VW. Dlatego proszę Państwa o wsparcie naszej petycji poprzez podpisanie również pod adresem:
https://weact.campact.de/petitions/g...w-abgasskandal
Petycją domagamy się odszkodowania dla wszystkich poszkodowanych konsumentów, skutecznej modyfikacji wszystkich dotkniętych pojazdów przez VW, zakończenia kolaboracji między polityką a przemysłem motoryzacyjnym oraz natychmiastowego wdrożenia obowiązującego prawa w zakresie ochrony środowiska, zdrowia i konsumenckiej.
Każde podpisanie ma znaczenie.
Dziękuję za współpracę
Hartmut Bäumer