- sob paź 07, 2017 11:24 am
Cześć znawco banków,
szukam konta oszczędnościowego, z którego mogę tanio kupować wartościowe papiery wartościowe.
Jestem w trakcie upadłości, wynik oceny jest odpowiednio marny.
Także w moim własnym raporcie Schufa jest to podkreślone.
Tam również jest napisane, że nie mam żadnych dłużników, ponieważ są tam tylko ci dłużnicy, których syndyk uznaje lub których wymagalność roszczenia Schufa uznaje za zasadną, a takich nie mam (tak jest)! Nie chciałbym, aby to konto było zgłaszane do Schufa: wygląda na to, że w przypadku kont prowadzonych na plusie to nie jest konieczne ani powszechne, ale nie znam się zbytnio na tym.
Byłoby korzystne, gdybym mógł stamtąd bezpośrednio dokonywać przelewów na dowolne konta i otrzymywać bezpośrednio kwoty pieniężne z kont obcych, zwłaszcza w celu kupna i sprzedaży papierów wartościowych.
Które banki oferują takie konta?
Jak ewentualnie się nazywają tam?
Co jeszcze powinienem na ten temat wiedzieć?
Pozdrowienia dla wszystkich, którzy to czytają,
Dzięki wszystkim, którzy mi odpiszą
szukam konta oszczędnościowego, z którego mogę tanio kupować wartościowe papiery wartościowe.
Jestem w trakcie upadłości, wynik oceny jest odpowiednio marny.
Także w moim własnym raporcie Schufa jest to podkreślone.
Tam również jest napisane, że nie mam żadnych dłużników, ponieważ są tam tylko ci dłużnicy, których syndyk uznaje lub których wymagalność roszczenia Schufa uznaje za zasadną, a takich nie mam (tak jest)! Nie chciałbym, aby to konto było zgłaszane do Schufa: wygląda na to, że w przypadku kont prowadzonych na plusie to nie jest konieczne ani powszechne, ale nie znam się zbytnio na tym.
Byłoby korzystne, gdybym mógł stamtąd bezpośrednio dokonywać przelewów na dowolne konta i otrzymywać bezpośrednio kwoty pieniężne z kont obcych, zwłaszcza w celu kupna i sprzedaży papierów wartościowych.
Które banki oferują takie konta?
Jak ewentualnie się nazywają tam?
Co jeszcze powinienem na ten temat wiedzieć?