Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Prywatny kredyt

Napisany przez Florin1988
Cześć
Pytanie do wszystkich ekspertów finansowych.
Jestem obywatelem Rumunii i mieszkam w Niemczech od 2010 roku, mam 29 lat, jestem żonaty, bez dzieci.
Chciałbym ubiegać się o kredyt na nasze wesele w wysokości około 25 000 euro, pracuję od około 7 miesięcy na czas nieokreślony, zarabiam netto 1800 euro miesięcznie.
Nie mam żadnych długów ani kredytów ani nawet kart kredytowych, nie mam nawet zawartej umowy telefonicznej, czyli jestem wolny od wpisów w bazie BIK!!!
Czy mogę otrzymać kredyt? Moja żona również pracuje, ale nie chcę mieszać jej do tego.
Z góry dziękuję.

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Panie Florin, czy próbowałeś już kredytu ratalnego na popularnych portalach kredytowych?

Cześć

Nie, jeszcze nie zapytałem, pomyślałem najpierw zapytać tutaj, czy w ogóle jest to możliwe. Pozdrawiam

Napisany przez Daukind
Przy Twoich dochodach jeszcze nie spłaciłeś tych 25 tysięcy podczas rozwodu. Powinieneś raczej rozważyć znacznie mniejszy ślub.

Napisany przez xlarge
Chcesz się ożenić, mimo że jesteś już żonaty? W Niemczech, sądzę, że jest to nielegalne.

Przy 25 000 € przy 6% odsetek na rok, płaci się około 1500 € odsetek w pierwszym roku - jaką długość i ratę sobie wyobrażasz? Przy hipotetycznym oprocentowaniu 6% i 5 latach spłaty, byłyby to około 484 € każdego miesiąca - prawie 4000 € tylko na odsetki... czy poradzisz sobie z pozostałymi 1316 € każdego miesiąca przez 5 lat? Jakie są stałe koszty każdego miesiąca? Co się stanie, jeśli pralka/auto się zepsuje? Albo gdy przez kilka miesięcy nie wpłynie żadne pieniądze z powodu choroby/bezrobotności?