Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Tylko odmowy... O co chodzi...?

Napisany przez Kn0wledge2310
Witajcie wszyscy i dziękuję wszystkim, którzy poświęcili czas na przeczytanie mojego posta tutaj.
Jestem wdzięczny za każdą odpowiedź i pomoc i mam nadzieję, że kilku doświadczonych użytkowników będzie w stanie mi pomóc.
Zaczynam już trochę wariować, ponieważ po prostu nie mogę znaleźć rozwiązania:
Stopniowo potrzebuję auta do pracy. Ponieważ nie jestem fanem samochodów używanych (mój ostatni mnie zawiódł rok temu), chciałem sobie sfinansować nowy samochód, ponieważ wtedy mam gwarancję itd.
Krótko o mojej sytuacji ogólnej:
Mam 20 lat i pracuję w służbie publicznej, od ponad 7 miesięcy w moim obecnym miejscu pracy. Skończyła się okres próbny, więc z prawnego punktu widzenia nie ma już takowej. Moje czyste wynagrodzenie wynosi 1520 €, ale dochodzą do tego dodatki, praca nocna/niedzielna/zmienna oraz miesięczne premie za dodatkowe dyżury, moje wynagrodzenie wynosiło zazwyczaj między 1800 a 2200 euro netto. Ponieważ wiem, że bank bierze pod uwagę tylko podstawową pensję, zawsze podaję tylko 1520 euro, dodatki chciałem tylko wspomnieć. Obecnie jestem w stopniu 1, za 5 miesięcy moja pensja podstawowa wzrośnie o około 280 euro brutto, to tak na marginesie.
Nadal mieszkam z rodziną, płacę tam proporcjonalnie 350 euro czynszu, około 500 euro potrzebuję na miesiąc na jedzenie, ubrania i różne wydatki na życie. Resztę mam więc praktycznie na boku każdego miesiąca. Nie mam dzieci, jestem singlem, moja klasa podatkowa to 1.
Mój plan zakładał kwotę finansowania w wysokości 25 000 euro, na okres 84 miesięcy, aby obciążenie miesięczne było mniejsze (wynosiło 350 euro/miesiąc), planowałem odkładać jeszcze więcej każdego miesiąca, aby spłacić kredyt możliwie szybko.
Taki był plan.