Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Czy bank Sigma może skonsultować się z pracodawcą?

Napisany przez bangtan
Cześć, chciałbym złożyć wniosek o kredyt w Sigma-Bank, ponieważ mam negatywny wpis w Schufa. Warunki otrzymania kredytu w wysokości 3500 euro według Internetu to minimalne dochody w wysokości 1150 euro, wiek 18+, zamieszkanie w Niemczech.. Spełniam wszystkie warunki. Jednakże wydaje się, że dodatkowym kryterium jest wymaganie pracy u tego samego pracodawcy co najmniej przez 6 miesięcy. 400 euro moich dochodów pochodzi od pracodawcy, w którym pracuję od 12 miesięcy. Pozostałe 1200 euro pochodzi jednak od pracodawcy, u którego pracuję tylko 5 miesięcy. Niestety potrzebuję tych pieniędzy w ciągu następnych 2, maksymalnie 3 tygodni. Bank żąda moje dwie ostatnie wypłaty, ale zarówno na nich, jak i na innych wymaganych dokumentach nie ma informacji o długości mojego zatrudnienia. Czy Sigma-Bank może teoretycznie teraz skontaktować się z moim pracodawcą? Czy ktoś miał już z tym doświadczenie? Dziękuję z góry.

Napisany przez marinapecunia
Prawdopodobnie bank nie może tego zrobić, ale może od Ciebie zażądać dostarczenia odpowiedniej dokumentacji. Poza tym data zatrudnienia w firmie powinna być widoczna na odcinku płacowym. To, że pożyczkodawca preferuje, aby pracownik był zatrudniony w tej samej firmie od dłuższego czasu i mieszkał w tym samym mieszkaniu, jest standardowe. Możesz jedynie przedstawić swoją sytuację finansową bankowi, który podejmie ostateczną decyzję. Najlepiej jednak nie składać wniosku o kredyt i najpierw ustabilizować swoją sytuację finansową. Na niektóre rzeczy można zrezygnować, a istnieje także możliwość zakupu ratalnego lub handlu używanymi przedmiotami/ogłoszeniami.

Napisany przez FloHH