Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Poszukuję prywatnego kredytu w wysokości 3 000 euro.

Napisany przez ADMCI4
Cześć!

Mój pracodawca zignorował moje roszczenie o odprawę (50.000€) od 5 miesięcy.

Obecnie korzystam z zasiłku dla bezrobotnych i szukam kogoś, kto pożyczy mi krótkoterminowo 3.000€.

Mogę spłacać 150€ miesięcznie dopóki stary pracodawca nie zapłaci, mimo że zasiłek dla bezrobotnych przekracza 1.200€, ponieważ jestem informatykiem ekonomicznym...).

Ważne dla mnie jest, aby gdy stary szef zapłaci, móc spłacić pożyczoną sumę jednorazowo. Moje informacje w Biurze Informacji Kredytowej są dobre, nigdy nie miałem problemów ze spłatą zobowiązań.

Czy ktoś ma pomysł?

Pozdrowienia

Thorsten Franz Brune

Napisany przez finanzierung
Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Wysyłać upomnienie do pracodawcy? Czy już podjęto jakieś działania?

Napisany przez ADMCI4
Mój prawnik, według niego (jest przykładowo oficerem Bundeswehry, więc muszę mu zaufać), wykorzystuje wszystkie możliwości prawne.

Smutne jednakże, jeśli nikt mi nie pomoże, to będę musiał podnieść rączki, jeśli nie znajdę odpowiedniego stanowiska...

Pozdrawiam!

Napisany przez 2tneub
Jeśli informatyk nie znajduje pracy od 5 miesięcy, to coś jest nie tak. W tej chwili powinno o niego się bić.

Napisany przez peer
...Mój prawnik wyczerpuje, zgodnie z jego zdaniem (jest oficerem Bundeswehry, więc muszę mu ufać), wszystkie możliwości prawne.....

Jaki jest powód, że prawnik jest oficerem Bundeswehry? Czy pracują inaczej niż cywilni adwokaci, którym nie można ufać?

...Smutne, jeśli nikt mi nie pomoże, muszę chyba podnieść swoje małe paluszki, jeśli nie znajdę odpowiedniej posady....

Tego też nie rozumiem. Co znaczy podnieść paluszki? Po co? Na skinienie? Drapanie się po uchu? Nie rozumiem sensu tego...

Napisany przez Alex [CryptoMod]