Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Samodzielność jako pośrednik w branży budowlanej, proszę o szczere opinie.

Napisany przez Baufi1234
Cześć wszystkim. Zarejestrowałam się tutaj, mając nadzieję na otrzymanie wskazówek i konstruktywnej krytyki. Planuję rozpocząć działalność własną, marzę o tym od dłuższego czasu. Obecnie pracuję nad stworzeniem planu i notatek, ale chętnie przyjmę wskazówki od was. Mam 28 lat i w 2010 roku ukończyłam szkolenie na bankową specjalistkę. Następnie ukończyłam szkolenie na doradcę ds. finansowania budownictwa (IHK). Od 2010 roku pracuję jako pracownik banku hipotecznego w dziale finansowania budownictwa (analiza i podejmowanie decyzji kredytowych). Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe na bankową ekonomistkę (VWA). Zdobyłam w ciągu ostatnich lat sporo fachowej wiedzy. Lubię doradzać klientom i wiem, że jestem w tym dobra. Teraz moje pytania: Od czego zacząć? Co do PR-u i marketingu, mam już kilka pomysłów. Co trzeba wziąć pod uwagę pod względem prawnym? Formalności itp. Jakie są dostępne [url]kredyty[/url] preferencyjne lub dotacje? (Przypominam: mąż i ja zbudowaliśmy w 2017 roku i mamy małą córkę, więc już jesteśmy zadłużeni, co naturalnie sprawia mi kłopoty zwiąane z samozatrudnieniem) - jakie prowizje są wypłacane? - Ile kapitału początkowego potrzebuję? (Przypominam: dopóki nie zaczną napływać przychody, będziemy musieli sięgnąć po kapitał obcy, bo wynagrodzenie mojego męża nie wystarczy) - Jakie są warunki współpracy z partnerami handlowymi? (np. z pośrednikami) Cieszę się na wskazówki i porady, z góry dziękuję. Pozdrowienia

Napisany przez Alex [CryptoMod]

Teraz moje pytania:
Gdzie zacząć?

Hm, jeśli zadajesz sobie to pytanie, moim zdaniem jest jeszcze za wcześnie, aby zaczynać działalność. Sytuacja powinna brzmieć Wiem, co i jak chcę zrobić, jak tam dotrzeć