Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Samodzielność jako pośrednik kredytowy

Napisany przez Baufi1234
Cześć wszystkim. Zarejestrowałam się tutaj w nadziei na otrzymanie porad i konstruktywnej krytyki.Od dłuższego czasu marzy mi się samodzielność. Obecnie pracuję nad stworzeniem planu i robię notatki, ale chętnie przyjmę wasze rady.Co do mnie: Mam 28 lat i ukończyłam szkolenie na bankowca na początku 2010 roku. Następnie zrobiłam dalsze studia w zakresie doradztwa kredytowego na cele budowlane (IHK). Od 2010 roku pracuję jako pracownik banku hipotecznego w dziale finansowania budowlanego (analiza i decyzje kredytowe). Dodatkowo ukończyłam studia bankowe (VWA).W ciągu ostatnich lat zdobyłam sporą wiedzę fachową. Sprzedaż doradztwo klienta są moją mocną stroną i wiem, że potrafię to robić.Teraz moje pytania:Od czego zacząć?Przygotowałam już kilka myśli na temat PR i marketingu.Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia prawnego? Formalności itp.Jakie są dostępne [url]kredyty[/url] i dotacje? (Informacja: mój mąż i ja wybudowaliśmy [url]Dom[/url] w 2017 roku i mamy małą córkę, więc już mamy [url]kredyty[/url], co oczywiście sprawia, że niepokoi mnie to w kontekście samozatrudnienia)- Jakie prowizje są płatne?- Ile kapitału początkowego będę potrzebować? (Informacja: Dopóki nie zaczną napływać dochody, będziemy musieli sięgnąć po kapitał obcy, ponieważ jedno wynagrodzenie od męża nie wystarczy)- Jakie są warunki współpracy z partnerami (np. z pośrednikami)?Cieszę się na porady i wskazówki i z góry dziękuję. Pozdrawiam

Napisany przez florianmeier
Jeśli pieniądze są już i tak na wyczerpaniu, a brakuje szczegółowej wiedzy, nie zdecydowałbym się na samozatrudnienie w branży, gdzie nie ma bogactw do zdobycia.

Napisany przez Baufi1234