Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Pytania dotyczące finansowania planowanej budowy.

Napisany przez Neuling21
Cześć,

Mam następujący problem: Mam 25 lat i miesięczne zarobki netto wynoszące około 2200-2300€, planuję budowę domu jednorodzinnego (według firmy budowlanej około 225.000€, w tym koszty dodatkowe) na działce, którą podarowali mi rodzice lub którą mi podarują. Całkowita suma finansowania powinna jednak być większa niż 225.000€ ze względu na kuchnię, ogrody itp.

Pracuję od 03/18 roku (wcześniej przez 5 lat na stałe zatrudniony, zmieniłem pracę tylko ze względu na wynagrodzenie), zakończyłem okres próbny, umowa jest ważna do 09/19, dalsze zatrudnienie jest zapewnione według rady zakładowej, pisemne potwierdzenie zostanie dostarczone wkrótce.

Mój problem: Czy jest możliwe sfinansowanie tej inwestycji z moimi zarobkami? Czy są banki, które by to sfinansowały? Co mogę zrobić? Niestety nie mam wolnych własnych środków, ponieważ mam jeszcze [url]kredyt[/url] w wysokości 13.000€, który spłacę do połowy przyszłego roku. Moje oszczędności wykorzystam na spłatę tego [url]kredytu[/url].

Planowane budowa powinna rozpocząć się latem 2019 roku. Do tego czasu mogę ewentualnie uzbierać dodatkowe 3.000€. Mam również oszczędności w budżecie mieszkaniowym w wysokości około 2000€.

Napisany przez 2tneub
Kilka pytań w związku z tym.
Jaka jest wartość nieruchomości?
Czy jesteś singlem czy masz rodzinę?
Gdzie jest położona nieruchomość?
Jakiej powierzchni w metrach kwadratowych przyszły domek sobie wyobrażasz?
Czy zamierzasz wykonać własne prace?
Jaka jest suma oszczędności budowlanych i jaki jest oprocentowanie [url]kredytu[/url]?
Ile oszczędzasz miesięcznie i ile aktualnie płacisz czynszu?

Napisany przez Hilfe
Cześć,