Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące innych form finansowania, leasingu, oszczędzania na budowę domu, narzędzi finansowych itp.

Re: BHW Oszczędności Mieszkaniowe D maXX 5 z roku 2003

Napisany przez Friernbarnet
Cześć, jestem absolutnym nowicjuszem jeśli chodzi o oszczędzanie budowlane. Po śmierci mojego ojca znalazłem oszczędności na budowę, które są na moje nazwisko (czasami wpłacał na nie pieniądze). Kwota nie jest szczególnie wysoka i faktycznie nie potrzebuję tych pieniędzy w tej chwili... Chciałbym kontynuować wpłaty, ale zastanawiam się, jak sprawdzić, kiedy oszczędności będą gotowe do wypłaty. Czy ktoś ma na ten temat pojęcie i jest w stanie odpowiedzieć na dodatkowe pytania? Dziękuję serdecznie

Napisany przez Freeliner
Cześć, zarejestruj się w „mybhw” a potem zobaczysz dokładnie, co się dzieje z Twoją umową. https://apps.bhw.de/es005/de/html/bh...strierung.html

Dziękuję serdecznie - zrobiłem już wszystko. Ale to nie odpowiada na moje pytanie. Po pierwsze, odnośnie gotowości do przydzielenia, ale przede wszystkim z powodu samowolnego zwolnienia lub ewentualnego zwolnienia ze strony BHW... Więc jeśli ktoś ma podobny problem albo był w podobnej sytuacji, chętnie wymienię się doświadczeniami. Dziękuję

Napisany przez 2utopus
Wejdź po prostu do BHW z dokumentami? Ale w żadnym wypadku nie zgadzaj się na podpisanie czegoś, czego nie zrozumiałeś. Z ostatniego wyciągu powinno to jednak być również widoczne - z sumą oszczędności budowlanych i saldem oszczędności budowlanych oraz z regulaminem ABB, w którym napisane jest, ile % jest wymagane do związania.

Napisany przez Freeliner