Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Szansa na finansowanie nieruchomości?!

Napisany przez Schizophrenia
Cześć Kochani ☺️ Mam następujący problem: Moja babcia zmarła w listopadzie ubiegłego roku. Pozostawiła po sobie Dom (budynek dwurodzinny). Do dziedziczenia są trzej rodzeństwo - moja mama i jej dwaj rodzeństwo. Ci dwaj rodzeństwo nie chcą domu, więc zostaje opcja sprzedaży. Mojej mamie bardzo zależy na tym domu i chciałaby go zatrzymać w rodzinie. Problem polega na tym, że nigdy nie dostanie kredytu... Wchodzę więc w grę. Ale sądzę, że nawet ja nie mam szans. Mam 31 lat i pracuję jako wychowawca. Obecnie mam umowę na rok do września. Jednak wczoraj dostałem propozycję nowej pracy, która oznaczałaby jednak umowę na rok plus okres próbny ??? Zakładając, że Dom kosztuje powiedzmy 90 000€, moja mama byłaby gotowa zrezygnować z 30 000€. Pozostałoby 60 000€ plus powiedzmy kolejne 10 000€ na remont. Obie spłacałybyśmy kredyt miesięcznie. Mam oszczędności tylko 5 000. Moje zarobki to około 2000€ netto, a mojej mamy 1300€ Wygląda na to, że nie mamy szans, co?

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć, przy całkowitych kosztach w wysokości 70 000 EUR (60 000 EUR zakup i 10 000 EUR) jako wychowawca z dochodem w wysokości 2 000 EUR jesteś w stanie samodzielnie otrzymać finansowanie. Nawet w przypadku umowy na rok i okresu próbnego. Twoje dane w Schufa są w porządku czy mają jakieś odchylenia?

Napisany przez Schizophrenia
Wszystko jest w porządku w Schufa. To, co może się pojawić w przyszłych latach, to samochód. Mój obecny ma już 14 lat ?

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć, biorąc pod uwagę, że nieruchomość można kupić po preferencyjnej cenie, warto rozważyć także zakup samochodu. Nawet w tej konfiguracji.

Napisany przez NaTwoim13