Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Podziel umowę oszczędnościową BHW DmaXX na części i częściowo wypłać kwotę WHEN bez wypowiedzenia)

Napisany przez JetLag
Cześć, Podpisałem u BHW umowę oszczędnościową na cele mieszkaniowe D maXX głównie po to, aby otrzymać od mojego pracodawcy świadczenia z programu kapitałowego. Teraz potrzebuję około 1000 EUR ze swoich oszczędności mieszkaniowych. Jednak nie znam się na tym zbyt dobrze i nie chcę podejmować złych decyzji. Z tego, co zrozumiałem, mogę podzielić moją umowę na kwotę około 3000 euro. Powiedzmy, że pozostawię jedną umowę z saldem 2000 euro i zrezygnuję z drugiej umowy z saldem 1000 euro. W takim przypadku musiałbym zapłacić opłatę w wysokości 1% (10 EUR). Oprocentowanie pozostającej umowy pozostaje takie samo. Na dole przesłałem kilka zrzutów ekranu z szczegółami umowy i procesów w portalu internetowym. A teraz moje pytania (będę bardzo wdzięczny za kompetentne odpowiedzi): Czy dobrze zrozumiałem, że muszę zapłacić tylko 1% opłaty od wypłacanej kwoty oraz zrezygnować z odsetek od tej kwoty? Czy podział i wypłata umowy w tej wysokości prowadzi do innych finansowych / umownych wad? Czy otrzymałbym te 1000 EUR od razu? Czy istnieje jakiś czas oczekiwania? Macie jakieś inne porady lub wskazówki dla mnie? Z góry dziękuję za Wasze opinie na temat mojej sprawy.

Re: Podziel umowę oszczędnościową BHW DmaXX na części i częściowo wypłać kwotę WHEN bez wypowiedzenia)

Napisany przez 2utopus