Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: dzienne świadczenie chorobowe

Napisany przez Gerti60
Cześć,
jestem od pewnego czasu na zwolnieniu lekarskim. Mój lekarz zalecił mi zrezygnowanie z pracy, ponieważ nie radzę sobie z presją z powodu problemów psychicznych.

Jestem prywatnie ubezpieczony od kosztów leczenia i dodatkowo mam prywatne [url]ubezpieczenie[/url] od kosztów leczenia w przypadku inwalidztwa.

Ponieważ finansowe przesłanki skłoniły mnie do zmiany miejsca zamieszkania (sprzedaż domu w południowych Niemczech i kupno domu w Dolnej Saksonii, gdzie ceny są znacznie niższe, dlatego też rezygnacja z dotychczasowej pracy), nie wiem, co będzie dalej z wypłatą zasiłku chorobowego, skoro nie będę już pracować, ale nadal będę chory i na razie nie będę dostępny dla rynku pracy.

Mam 59 lat i pracuję w tej samej firmie od 39 lat.

Mam nadzieję, że ktoś tutaj się zna na tym temacie i byłbym wdzięczny za porady lub odpowiedzi.

Napisany przez EasyD
Cześć Gerti i witaj w forum!

Przede wszystkim życzę Ci dużo zdrowia oraz powodzenia w Twoich nadchodzących planach!

Czy możesz podać konkretne nazwy ubezpieczycieli i ich taryfy?

Napisany przez Gerti60
Posiadam prywatne [url]ubezpieczenie[/url] zdrowotne w firmie Münchener Verein Bonus Care w ramach klasycznego pakietu 859 oraz dodatkowe świadczenie chorobowe w ramach pakietu 360. Dodatkowe [url]ubezpieczenie[/url] świadczenia chorobowego w DKV w ramach pakietu KombiMed KTAG43.
Byłoby świetnie, gdyby ktoś tutaj miał wiedzę na ten temat, ponieważ przeszukałem już cały internet i nic nie znalazłem.

Napisany przez EasyD
Pod względem warunków, wygląda to następująco: