- wt cze 25, 2019 11:00 am
"Cześć,
Wiem, że teoretycznie to nie istnieje ze względu na zabezpieczenia i inne rzeczy, a ten wątek już pojawił się tutaj setki razy, ale nie mam już innego wyjścia, dlatego mimo wszystko spróbuję.
O sobie: Koniec lat dwudziestych, kończę studia, mam[url]kredyt[/url] studencki w KfW (pierwsza rata będzie musiała zostać zapłacona dopiero za, zdaje się, 18 miesięcy). Planuję lub mam nadzieję na rozpoczęcie pracy jesienią, niestety trochę przeszacowałem się z saldem na koncie w banku (N26 - 1700) i 2-3 koniecznymi zakupami, więc aktualnie jestem na etapie pierwszego procesu sądowego o wezwanie do zapłaty. Znowu pracuję jako freelancer u mojego starego pracodawcy (online) i zarabiam wystarczająco, żeby w kilka miesięcy spłacić to bez problemu. Problem polega na tym, że ten pracodawca wypłaca wynagrodzenie ze spóźnieniem 2+ miesięcy, nie wiem dlaczego, ale tak mają ustalone (zagranica).
Teraz grozi mi, że wszystko się zawali albo koszty znacząco wzrosną, oczywiście nie dostanę[url]kredytu[/url] bankowego, przede wszystkim dlatego, że nie mam żadnych bieżących dochodów do pokazania. Mogę udowodnić, że mam rację, ale banki się tym nie przejmują - nawet nie Auxmoney.
Dlatego szukam pożyczki prywatnej w wysokości 3000 €, co pozwoliłoby mi uregulować te sprawy i uniknąć ewentualnych podwyżek. Chciałbym zwrócić nawet do 3500 €, w miesięcznej racie 100 € (możemy także porozmawiać o większych kwotach) od sierpnia - ewentualnie więcej od jesieni. Nie wiem, czy jestem w stanie zaoferować jakieś zabezpieczenie, zawsze to jest problem... poza swoimi danymi i niezbędnymi dowodami.[url]doradca[/url] finansowy byłby dla mnie znacznie droższy, zwłaszcza gdyby dodać do tego pozostałe wezwania sądowe z opłatami za prawników itp. Chciałbym to zatrzymać od razu. Wykorzystałem wszystkie inne możliwości, dlatego piszę tutaj.
Może jednak znajdzie się ktoś, kto pomoże. Oczywiście jestem również otwarty na rozmowę przez Skype itp.
Pozdrowienia "