Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: pożyczka od prywatnej osoby nr X.

Napisany przez Patrik9
"Cześć,

Wiem, że teoretycznie to nie istnieje ze względu na zabezpieczenia i inne rzeczy, a ten wątek już pojawił się tutaj setki razy, ale nie mam już innego wyjścia, dlatego mimo wszystko spróbuję.

O sobie: Koniec lat dwudziestych, kończę studia, mam [url]kredyt[/url] studencki w KfW (pierwsza rata będzie musiała zostać zapłacona dopiero za, zdaje się, 18 miesięcy). Planuję lub mam nadzieję na rozpoczęcie pracy jesienią, niestety trochę przeszacowałem się z saldem na koncie w banku (N26 - 1700) i 2-3 koniecznymi zakupami, więc aktualnie jestem na etapie pierwszego procesu sądowego o wezwanie do zapłaty. Znowu pracuję jako freelancer u mojego starego pracodawcy (online) i zarabiam wystarczająco, żeby w kilka miesięcy spłacić to bez problemu. Problem polega na tym, że ten pracodawca wypłaca wynagrodzenie ze spóźnieniem 2+ miesięcy, nie wiem dlaczego, ale tak mają ustalone (zagranica).

Teraz grozi mi, że wszystko się zawali albo koszty znacząco wzrosną, oczywiście nie dostanę [url]kredytu[/url] bankowego, przede wszystkim dlatego, że nie mam żadnych bieżących dochodów do pokazania. Mogę udowodnić, że mam rację, ale banki się tym nie przejmują - nawet nie Auxmoney.