Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Kasa ubezpieczeń zdrowotnych z dodatkowym ubezpieczeniem stomatologicznym - Barmer czy Techniker?

Napisany przez ADMCI4
Cześć, potrzebuję ubezpieczenia zdrowotnego. Barmer stara się mnie zatrzymać, ponieważ byłem już ubezpieczony przez tę kasę dla członków rodziny. Dlatego chcą mnie oczywiście zatrzymać. Jednak słyszałem same pozytywne opinie o kase Krankenkasse. Moja koleżanka z pracy jest w tej kasie. Dla mnie ważne byłoby także dodatkowe ubezpieczenie dentystyczne lub uzupełniające. Którą kasę zdrowotną polecilibyście mi? Dziękuję za wasze wskazówki. Pozdrowienia Kerstin

Re: Kasa ubezpieczeń zdrowotnych z dodatkowym ubezpieczeniem stomatologicznym - Barmer czy Techniker?

Napisany przez gibmirgeld
Sam również jestem w Technikerze i miałem wiele dobrych doświadczeń. Szczególnie podoba mi się, że zawsze byli oni odrobinę bardziej nowocześni niż inne kasy chorych, na przykład jeśli chodzi o alternatywne metody leczenia, takie jak akupunktura. Chociaż byłoby wygodniej, nie musisz koniecznie zawierać ubezpieczenia dodatkowego w Twojej kasie chorych, ale możesz również skorzystać z prywatnego ubezpieczenia dodatkowego.

Napisany przez Undine
Więc pozostań z Barmer, zawsze wszystko szybko rozwiązują, nigdy nie miałem z nimi problemów. Na przykład moi rodzice uczęszczali na szkołę dla osób z problemami kręgosłupa, moja mama jest w Barmer, a mój tata w AOK. Moja mama otrzymała zwrot pieniędzy 8 tygodni wcześniej niż mój tata. Teraz usługi świadczone przez wszystkie fundusze zdrowia są takie same. Na przykład ubezpieczenie dodatkowe stomatologiczne oferowane przez CSS Ag lub ARAG jest dobre. Central również ma bardzo dobrą opinię. Badenia jest dobra, ale najdroższa. Wszystkie mieszczą się w przedziale od 15 do 25 euro miesięcznie.

Napisany przez ADMCI4