Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Finansowanie budowy domu dla 2 rodzin.

Napisany przez Matti
Chcielibyśmy kupić Dom dwurodzinny za 170 000 euro. Jeden apartament miałby być wynajęty teściom. Mamy 51 i 47 lat i nie mamy dzieci. Ja pracuję jako urzędnik państwowy i zarabiam 2300 euro. Moja żona jest emerytką i w 2018 roku otrzymała umorzenie pozostałego długu, który nadal jest w rejestrze dłużników. Nasz wkład własny to 15 000 euro, a mamy też kredyt w wysokości 30 000 euro. Czy stać nas na to finansowo?

Napisany przez bruno68
Tutaj, jak obiecałem!

Jednak z 2 możliwości

bruno68

Napisany przez NaTwoim13
Bruno, zaczyna naprawdę być 13, co ci dolega, czym cierpisz??

Dla tego założenia, które wydaje się w zasadzie finansowalne, nie wchodzi w grę Allianz i Hannoversche, dlaczego zamieszczasz taki śmieć?

Napisany przez NaTwoim13
Matti
1) Jak wysoka jest rata kredytu?
2) W którym mieście (z uwzględnieniem lokalnych banków) ma być dokonane zakup?
3) Jak wysokie będą dochody z najmu?
4) Czy będzie pobierana prowizja pośrednika?

Napisany przez Matti
460 euro
10 km od Kaiserslautern (Schopp)
500 zł czynsz
Nie, bez pośredników

Napisany przez NaTwoim13
Uważam, że finansowanie jest w zasadzie wykonalne

Napisany przez bruno68
Ja, ja,

To, co wysłałem, nie jest tym, co oferowałbym! Ale ważne są warunki. Każdy wierzyciel będzie żądał mniej więcej tych samych warunków.
Tutaj należałoby przeczytać wytyczne przyjęcia, gdzie np. no-go to mieszkanie jednopokojowe o powierzchni poniżej 40 m²! Wiele wierzycieli odpada z tego powodu!

Ponieważ istnieje około 600 banków, firm ubezpieczeniowych i kas oszczędnościowych, istnieje także 600 wytycznych przyjęcia. Co do 80% warunki te będą takie same, reszta może zawierać część warunków specyficznych dla wierzyciela!